• Prowadzenie na bieżąco wykazu lokali, ich właścicieli i przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej;
  • Prowadzenie ewidencji liczby osób zamieszkujących lub stale przebywających w lokalach na podstawie oświadczeń właścicieli;
  • Nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości;
  • Utrzymanie stałego kontaktu z mieszkańcami i zarządami wspólnot
  • Zawieranie umów ubezpieczenia części wspólnych nieruchomości wraz z prowadzeniem ich rejestru;
  • Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych w tym zawiadomienie o zebraniach;
  • Przygotowywanie projektów uchwał
  • Przeprowadzenie głosowania uchwał w drodze indywidualnego zbierania głosów i powiadomienie właścicieli o wynikach głosowania;
  • Opracowywanie rocznych planów gospodarczych
  • Analiza kosztów ponoszonych przez nieruchomość w zakresie jej bieżącej eksploatacji wraz poszukiwaniem możliwości ich obniżenia;
  • Regulowanie podatków i innych opłat publiczno-prawnych
  • Reprezentowanie wspólnoty
  • Obsługa prawna wspólnoty
  • Prowadzenie postępowań windykacyjnych
  • Zarządzanie lokalami mieszkalnymi (obsługa prawna, rozliczanie kosztów, windykacja należności, postępowania eksmisyjne)